Termeni și Condiții

Bine ați venit pe site-ul Habitat Design. Următorii termeni și condiții se aplică tuturor comenzilor plasate prin: intermediul site-ului Habitat Design și telefonic, către echipa de noastră de vânzări online. Ele nu afectează drepturile statuare. Folosirea în continuare a acestui site înseamnă implicit acceptarea termenilor și condițiilor descrise în continuare.

Habitat Design (“Habitat Design”, “noi”) își rezervă dreptul de a schimba acești termeni când va considera că este necesar, fără a anunța în prealabil. Orice astfel de schimbări vor fi anunțate în această secțiune a site-ului, continuarea folosirii site-ului de către dumneavoastră constituie implicit și acordul dumneavoastră în respectarea termenilor și condițiilor. Sunteți obligat să citiți acești termeni și condiții de câte ori plasați o comandă. De asemenea, recomandăm tuturor clienților să printeze și să păstreze acest document după fiecare comandă.

Înainte de a plasa o comandă, dacă aveți nelămuriri sau întrebări legate de termenii și condițiile de utilizare ale site-ului, vă rugăm să contactați pentru lămuriri echipa noastră: online, prin e-mail la adresa: comenzi@habitat-design.eu sau telefonic, la numărul +40 738.214.000.

Index:

A. Comandarea Produselor
B. Garantarea calității bunurilor
C. Dreptul la proprietatea intelectuală
D. Disclaimer
E. Contact
 

A. Comandarea produselor
1. Creearea contractului

1.1. După ce ați încheiat comanda online, vă vom trimite prin e-mail o confirmare a primirii comenzii.
Vă rugăm să luați la cunoștință că acest mail de confirmare nu înseamnă implicit și acceptarea comenzii dumneavoastră.
1.2. Ne rezervăm dreptul de a refuza total sau parțial orice comandă pentru oricare ar fi motivul, iar dacă acest lucru se va întâmpla, vă vom contacta pentru a vă oferi detalii.
1.3. Dacă vom refuza comanda dumneavoastră, vă vom notifica prin email și vă vom returna cât mai repede posibil orice suma de bani plătită de dumneavoastră în conformitate cu contractul de vânzare. Termenul maxim pentru returnarea banilor este de 30 de zile din momentul refuzării comenzii ce a fost plasată de dumneavoastră. Nu suntem obligați să oferim nici o sumă adițională.
1.4. Termenul contractului va fi încheiat odată cu livrarea cu succes a comenzii sau ridicarea unei părți a comenzii, de către dumneavoastră, exceptând situația în care v-am notificat că nu acceptăm comanda dumneavoastră, conform articolului 1.2.
1.5. Vă recomandăm să păstrați toate email-urile legate de starea comenzilor dumneavoastră.
1.6. Dacă doriți să faceți schimbări asupra comenzii dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați pentru asistență prin e-mail, la adresa comenzi@habitat-design.eu sau telefonic, la numărul +40 738.214.000.
1.7. Vă rugăm să rețineți că, atunci când marfa este comandată în momente diferite, nu putem garanta asupra nuanțelor culorilor, datorită variațiilor între loturi. Schimbarea unei comenzi poate provoca o întârziere a timpului de livrare și poate modifica prețul stabilit în cadrul contractului.

2. Plata

2.1. Tipul de plată ales de dumneavoastră (Debit card, Carte de credit, Ordin de plată sau plată cash) va fi încasat de către noi la finalizarea comenzii sau în maximum 48 de ore de la finalizarea comenzii în cazul plății avansului în numerar.
2.2. Când plasați comanda și ați optat pentru varianta de plată cu avans prin debit card sau credit card, sunteți de acord să retragem din contul de pe care ați plătit avansul și restul sumei ce rămâne de achitat după plata avansului. Dacă nu putem primi restul sumei, nu suntem obligați să facem livrarea bunurilor cumpărate și nici nu vom fi, până în momentul plățiu integrale a produsului comandat de dumneavoastră.
2.3. Ne rezervăm dreptul de a declina parțial sau total o plată, indiferent de motiv, iar dacă aceasta se va întâmpla, vă vom contacta pentru a vă oferi detalii.
2.4. Toate prețurile de pe acest site sunt exprimate în lei românești. Dacă nu se prevede altfel, prețurile includ TVA și transportul produselor în Municipiul Cluj-Napoca.
2.5.  Dacă descoperim o eroare în prețul afișat pe site a produsului/produselor pe care l-ați/le-ați comandat, atunci vă vom informa cât mai curând posibil și vă vom oferi posibilitatea de a comanda, reconfirmând prețul corect sau vom anula comada. Dacă nu putem să vă contactăm, vom trata comanda ca fiind anulată și veți primi o rambursare completă.

3. Reguli de securitate și compensare

3.1. Toate plățile cu carduri de credit și de debit, care sunt făcute pe site-ul nostru sunt protejate printr-o conexiune securizată. Această conexiune securizată asigură faptul că cartea dvs. de credit și de debit sunt criptate înainte de a transfera comanda la bancă pentru autorizare.
3.2. Ca o măsură suplimentară de securitate, noi nu vom reține detalii ale cărții dvs. de credit sau debit, imediat ce comanda a fost procesată. Acestea vor fi stocate în formă criptată de către furnizorii noștri de plată, SagePay.
3.3. Dacă ne-ați autorizat să obținem o a doua plată pentru comandă, de pe cartea dvs. de credit sau debit, vom folosi aceeași conexiune securizată pentru a trimite solicitarea transferului de bani către banca dvs. Numărul dvs. de CV2 nu este reținut de către furnizorul nostru de plată securizat (SSP).

4. Livrarea bunurilor comandate
4.1. Vom livra bunurile comandate către adresa transmisă de dumneavoastră telefonic, prin email sau prin intermediul aplicației de comenzi online a site-ului www.habitat-design.ro.

4.2. Scopul nostru este de a livra mobilă în timpul estimat pe site-ul nostru, exceptând situațiile în care adresa de livrare se află la o distanță mai mare de 350 de kilometri față de depozitul nostru. Acestea sunt citate ca durată estimată a timpului în care noi credem că putem livra comanda și se bazează pe stocuri / sau timpul de livrare transmis de furnizorii noștri. În cazul în care au fost comandate mai multe produse, vom face toate procedurile să le livrăm împreună înainte de cel mai lung timp de livrare citat, cu excepția cazului în care se solicită în mod expres o livrare divizată. O livrare împărțită, solicitată, va fi supusă unei taxe de livrare suplimentare. În cazul în care comanda este întârziată din cauza unor circumstanțe care sunt dincolo de controlul nostru, atunci nu putem accepta nici o responsabilitate pentru eventualele pierderi suferite că urmare a acestei întârzieri.
4.3. Nu dispunem de spațiu de depozitare pentru a depozita bunurile la cerere.
4.4. Veți deveni proprietarul mărfurilor în momentul livrării, cu condiția că noi am primit plata integrală și veți deveni automat răspunzător pentru întreținerea / pierderea / distrugerea acestora.

4.5. Acolo unde este cazul și când vom fi angajați în acest sens, echipa noastră de livrări va instala cu atenție noua mobilă în casa dumneavoastră, exact acolo unde (dacă există acces) doriți. De asemenea, echipa noastră se va asigura că va debarasa apoi toate ambalajele și deșeurile rezultate.
4.6. Toate livrările vor fi prerezervate. Dacă nu sunteți casă la dată livrării, echipa noastră va lăsa un card de contact pentru a reprograma livrarea bunurilor la o dată ulterioară. Vă rugăm să rețineți că poate există o taxă suplimentară pentru livrare în cazul în care eșecul de a livra este din vina noastră sau în cazul în care nu am primit o notificare de amânare a livrării, în prealabil cu cel puțin 48 de ore înainte de data livrării prestabilite.

5. Accesul la locul de destinație a comenzii

5.1. Înainte de a plasa o comandă, vă rugăm să vă asigurați dacă elementele de mobilier se vor potrivi prin orice pasaje / casa scărilor / paliere și căi de acces pe drumul spre camera de destinație.
5.2. În cazul în care aveți probleme privind accesul, atunci vă rugăm să ne contactați prin e-mail: comenzi@habitat-design.eu sau telefonic: +40 738.214.000 pentru asistență suplimentară.

6. Bunuri distruse sau defecte
Toate eforturile vor fi făcute pentru a ne asigura că bunurile pe care le-ați comandat sosesc intacte și fără deteriorări.
Cu toate acestea, dacă se constată că mărfurile sunt fie deteriorate sau defecte în vreun fel la momentul livrării, aveți dreptul la următoarele opțiuni:
6.1. Refuzați preluarea comenzii 
•    i. Vi se va cere să completați imediat un formular Raport de incident, care va fi asigurat de echipa de livrare la domiciliu.
•    îi. Raportul de incident va fi apoi returnat la depozitul de livrare. Acesta va fi comparat cu numărul comenzii și vom rambursa suma plătită de dvs. integral, inclusiv orice taxe de livrare. Rambursarea se va face cât mai curând posibil și în maximum 30 de zile de la data întocmirii raportului de incident.
6.2. Bunuri ușor deteriorate sau defecte
•    i. În cazul în care mobilierul este utilizabil, în ciuda prejudiciului, aveți dreptul da a opta pentru păstrarea produsului.
•    ii. Echipa de livrare la domiciliu va completa un formular de raport de incident (dacă este cazul) pentru a înregistra problema. Vă vor cere să-l semnați și ei pot face, de asemenea, fotografii pentru a însoți actele
•    iii. Raportul de incident va fi apoi returnat la magazin. Acesta va fi comparat cu numărul comenzii și vor fi evaluate daunele pentru a stabili modul de remediere a defecțiuni sau de compensare.
•    iv. Un reprezentant al S.C. HABITAT INVEST S.R.L. vă va contacta apoi pentru a programa vizita unui tehnician care să remedieze si să repare daunele produsului deteriorat, astfel încât el să fie la standardele de fabricație. În general, în termen de 7 zile. În cazul în care tehnicianul nu este în măsură să rezolve problema de la prima vizită și sunt necesare componente, ne vom strădui să le obținem cât mai repede posibil.
•    v. În cazul în care reparația nu poate fi făcută, vom înlocui mobilierul sau vă vom oferi  o rambursare completă, inclusiv orice taxe de livrare (acolo unde este cazul). Mărfurile care sunt considerate defecte revin în proprietatea S.C. HABITAT INVEST S.R.L. și trebuie să fie în posesia noastră înainte de a rambursa suma plătită de dvs.

6.3. După livrare:

În cazul în care defecțiunea sau avarierea preexistentă este descoperită după ce echipa de livari a plecat de la dumneavoastră, trebui să ne contactați imediat ce observați defectul, sau, cel târziu în termen de 14 zile de la livrarea mărfurilor, prin datele de contact puse la dispoziție.
6.4. Defecte raportate după mai mult de 14 zile de la livrare:
În cazul în care descoperiți un defect și îl raportați după 14 zile sau mai mult de la livrare, vă rugăm să ne contactați telefonic, la numărul +40 738.214.000 sau prin  e-mail (comenzi@habitat-design.eu). Opțiunile pot varia în funcție de circumstanțe, inclusiv durata timpului de raportare și natura defectului.

7. Anularea de către noi
7.1. Ne rezervăm dreptul de a refuză o cerere de comandă dacă:
a) nu avem suficiente produse în stoc pentru a onora comanda plasată;
b) nu facem livrări în zona dumneavoastră;
c) unul sau mai multe din bunurile comandate de dvs. au fost incorect descrise pe site sau au prețul greșit;
d) plata dumneavoastră nu a fost autorizată de bancă;
e) nu s-au respectat dispozițiile de la punctul 12 din acești termeni și condiții.
7.2. Dacă vom anula contractul, vă vom notifica prin e-mail și vă vom returna orice sumă plătită de către dumneavoastră, cât mai curând posibil și în termen de maximum 30 de zile de la anularea comenzii. Nu vom fi obligați să oferim nici o compensație suplimentară .


8. Stocul de marfă

8.1. În măsura în care este posibil, în mod rezonabil, toate produsele prezentate pentru vânzare pe site sunt fie în stoc și disponibile la momentul plasării comenzii sau sunt produse personalizate, care se fabrică respectând cerințele dvs. în ceea ce privește materialul de fabricație, culoarea acestuia sau mici modificări la structura produsului.
8.2. Dacă produsul comandat de dvs nu se află în stocul magazinului el va fi comandat de la furnizorul nostru și va fi livrat în funcție de perioada de producție și livrare a furnizorului.

9. Circumstanțe neprevăzute
În timp ce se fac toate eforturile pentru a satisface cerințele clienților noștri, anulări sau variații pot fi inevitabile că urmare a unui act al lui Dumnezeu, război, grevă, blocaj, conflict de muncă, incendii, inundații, secetă sau alte cauze în afara controlului nostru rezonabil.

10. Reclamațîi și Comentarii
10.1. Dacă aveți o plângere sau o anumită observație, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați imediat prin telefon sau e-mail.
10.2. Orice plângere va fi tratată în mod echitabil, în mod eficient și confidențial. Drepturile dumneavoastră statutare în calitate de consumator nu sunt afectate.

11. Capacitatea contractuală
Pentru a fi eligibil pentru a întra într-un contract cu noi pentru a achiziționa bunuri prin intermediul site-ului trebuie să:
– furnizați informațiile necesare, inclusiv numele real, detaliile de plată inclusiv numărul cardului dvs.; adresa de livrare; adresa de e-mail și numărul de telefon;
– să aveți mai mult de 18 ani.
 
12. Protecția datelor și confidențialitate
Informațiile pe care le furnizați rămân confidențiale. Ne-am angajat să vă protejăm confidențialitatea. Vom folosi numai informațiile pe care le colectăm despre dvs. în mod legal și în conformitate cu Legea privind protecția datelor 2018. Noi colectăm informații despre dvs. din două motive: în primul rând, pentru a procesa comanda dumneavoastră și, în al doilea rând, pentru a vă oferi cele mai bune servicii. Dvs. autorizați în mod special să transmiteți informații sau pentru a obține informații despre dvs. de la terțe, pentru a autentifica identitatea dvs., pentru a valida cardul de debit sau de credit și pentru a autoriza tranzacția. Prin folosirea în continuare a site-ului declarați că sunteți de acord cu prelucrarea acestor informații. În cazul în care doriți să ne contactați cu privire la politică noastră de confidențialitate, vă rugăm să faceți acest lucru (pentru detalii a se vedea pagina de Contact a site-ului).
 

B. Garanția de 2 ani, termeni și condiții 
01. Dovada achiziției este responsabilitatea cumpărătorului.
02. Uzura generală, inclusiv de decolorarea, murdărirea excesivă, abraziune, arsuri, defecțiuni accidentale, aplatizarea pernelor și a saltelelor sunt excluse.
03. Fisurarea lemnului datorită modificărilor extreme ale umidității camerei sau o sursă de căldură directă (aer condiționat și radiatoare) este exclusă.
04. Prin transfer de colorant din materiale plastice sau non plastic, țesături și articole de îmbrăcăminte (inclusiv denim), deteriorarea sau exfolierii a produsului sau a deteriorărilor cauzate că urmare a contaminării prin contact cu produse pentru păr și produse de corp sau de alte aplicății cosmetice cum ar fi loțiuni de bronzare este exclusă.

05. Garanția este non-transferabilă și e valabil de la data achiziției inițiale.
06. În concordanță cu îndeplinirea obligațiilor sale în cadrul acestei garanții, S.C. HABITAT INVEST S.R.L. își rezervă dreptul de a alege opțiunea cea mai puțIn costisitoare pentru repararea bunurilor în garanție. Acest lucru poate implica acțiuni de rectificare a problemei, înlocuirea piesei defecte sau rambursarea parțială a prețului de cumpărare inițial.
07. În cazul în care mărfurile sunt schimbate sau se acordă o restituire totală, bunurile care sunt considerate defecte revin în proprietatea S.C. HABITAT INVEST S.R.L..
08. Orice pretenție de despăgubire monetară în termenul garanției este limitată la valoarea prețului de achiziție inițial.
09. Această garanție nu se extinde la utilizarea bunurilor non-casnic și nici mărfurile care sunt exportate în afară României.
10. Garanția poate fi invalidată în cazul în care cumpărătorul nu respectă procedurile de îngrijire corespunzătoare prezentate în prospectul produsului sau în conformitate cu recomandările producătorului atunci când este cazul sau în cazul în care produsul a fost adaptat, abuzat sau modificat.

C.  Drepturi pentru proprietate intelectuală
Conținutul acestui site aparține S.C. HABITAT INVEST S.R.L. (sau licențe terțe părți). Recunoașteți și sunteți de acord că toate drepturile de autor, mărci comerciale și alte drepturi de proprietate intelectuală în toate materialele sau conținutul furnizat ca parte a website-ului trebuie să rămână în permanență investite în noi (sau licențiatorii noștri). Nu aveți dreptul să copiați, reproduce, schimbă, modifică, licenția, transmite sau de a vinde orice material sau conținut conținute în acest document și vi se permite să utilizați acest material autorizat numai în mod expres de către noi (sau licențiatorii noștri).

D. Disclaimer
S.C. HABITAT INVEST S.R.L. furnizează acest website “ca atare” și nu face declarații sau garanții de orice fel, fie explicite sau implicite, în legătură cu acest site sau conținutul său și neagă toate aceste reprezentări și garanții. În plus, S.C. HABITAT INVEST S.R.L. nu face declarații sau garanții cu privire la corectitudinea, caracterul complet sau adecvarea pentru orice scop a informațiilor de pe acest website. Informațiile conținute în acest website pot conține inadvertențe tehnice sau erori tipografice. Răspunderea S.C. HABITAT INVEST S.R.L. pentru orice prejudicii, indiferent de modul în care decurg aceste inadvertențe sau erori, este exclusă în mod expres în măsura maximă permisă de lege.

Nici S.C. HABITAT INVEST S.R.L. și nici unul dintre directorii, angajații sau alți reprezentanți nu vor fi răspunzătoari pentru pierderea sau paguba care rezultă din sau în legătură cu utilizarea acestui site. Aceasta este o limitare cuprinzătoare a răspunderii care se aplică tuturor daunelor de orice fel, inclusiv compensatorii, daune directe sau indirecte, pierderi de date, venit sau profit, pierderea sau deteriorarea bunurilor și cererile părților terțe.

S.C. HABITAT INVEST S.R.L. nu își asumă nici o responsabilitate pentru orice informație sau conținut al unor site-uri externe, terțe părți, care se leagă de acest site.
Fără a aduce atingere celor de mai sus, nici una dintre aceste excluderi și limitări nu sunt destinate să limiteze orice drepturi pe care le-ar putea avea în calitate de consumator, în conformitate cu drepturile legale sau locale și nici în nici un mod de a exclude sau limita răspunderea noastră față de clienții noștri, pentru deces sau vătămare corporală care rezultă din neglijența noastră sau a angajaților și / sau agenților noștri.

E. Contact
Pentru orice întrebări on-line, vă rugăm să consultați pagina “Contact”
Sediul social al S.C. HABITAT INVEST S.R.L. este:
Strada Ciucaș, Nr. 5, Ap. 41,

Oraș: Cluj-Napoca,
Județ: Cluj,
Țară: România.
Telefon: 0738.214.000, 0752.692.671
Email: comenzi@habitat-design.eu
Cod Unic de Identificare: RO37407721
Nr. Reg. Com.: J12/1693/2017